Oh my Ginny-En blogg om Harry Potter, Harry Potter och mig ^^

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Johanna Potter - 21 september 2011 20:10

Borde nästan börja med Dagens låt, hahah.

Men låten är bra,Harry Potter är bra. Tillsammans är de fantastiska!

Av Johanna Potter - 21 september 2011 16:04

På min gamla blogg finns redan bilder, men jag vill lägga in de här också! Jag var i somras, 2-6 juni, i England och besökte ställen där de spelat in HP. :)


    

Jag fick ett Hogwartsbrev dagen innan vi skulle åka, med information om att terminen började 2 juni.   


  Pengar..


  

Utsikt från flygplansfönstret


    Min underhållning på flygplanet! Inte Harry Potter, utan Hedvig..


   Ham & Cheese-Wrap på flygplatsen


  Min snygga rosa väska


  Candyking!


    Får överallt


      Goathland Station/Hogsmeades tågstation


  Jag på trappen till vårt Bed&Breakfast


  Varm choklad


    Hadrianus mur, fast den har inte varit med i HP :P Det var jättevarmt den dagen, typ 40 grader..


    

Vid Alnwick-skylten


            Kolla! Ser ni att det är här de har flyglektioner?


  Tufsi och en Harry Pottrig-sås.. Inte. Men den hette HP Sauce XD


        

Durham Cathedral/Hogwarts skolkorridorer :D Och en grind Daniel Radcliffe (Och Emma, och Rupert och säkert fler Hpskådisar)gått igenom, som jag höll i!


  Hade tråkigt.. Min kamera har en 16bildsfunktion.


  I en vikingashop


  "Min" dator på Evil Eye, de var superbra, 1 pund för 30 min :D


Ja, det var typ alla. Från min kamera.

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Hej. Jag heter Johanna, om du nu skulle bry dig. Något som lugnt är viktigare är att Harry Potter är bäst i hela världen och ingen kan påstå motsatsen för då kommer jag skicka en Bat Bogey-Hexe på den som är dum nog att försöka. Ja. Öh. Det var allt..

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Harry och Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards