Oh my Ginny-En blogg om Harry Potter, Harry Potter och mig ^^

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Johanna Potter - 7 november 2011 17:05

 

Haha, vilket översållat grattiskort. XD Men.. GRATTIIIIS ^^


Av Johanna Potter - 7 november 2011 15:36

För ingen bloggning igår. Jag orkade helt enkelt inte. Jag skrev, skrev, skrev(på tre olika saker)och skypade i typ en och en halv timme istället. Heter johannapotter00 om någon vill adda   


Idag har inte varit en särskilt speciell eller intressant dag. Fast Ylwa har läst ut Hp1 nu, så jag ska låna henne Hemligheternas Kammare.

______________________________________________


Dagens Hp-bloggning: Din favoritfilm


Alltså. Det är svårt. För ingen är bättre eller sämre, egentligen. Men jag tror jag väljer Fenixorden. Slutet är finast, eller ja, då Harry tänker på Hermione, Ron och sina föräldrar, De har inte ändrat så förfärligt jättemycket, och min stav är med mest i den..   

__________________________________________________________________________________

Dagens låt:

Tack för tipset January ^^





Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Hej. Jag heter Johanna, om du nu skulle bry dig. Något som lugnt är viktigare är att Harry Potter är bäst i hela världen och ingen kan påstå motsatsen för då kommer jag skicka en Bat Bogey-Hexe på den som är dum nog att försöka. Ja. Öh. Det var allt..

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Harry och Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards