Oh my Ginny-En blogg om Harry Potter, Harry Potter och mig ^^

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Johanna Potter - 5 november 2011 18:31

Jag väntar på att Olivia ska ringa upp på Skype kan man ju visa lite bilder från mammas dator.


 

Allvarliga barn o.o Skolavslutning


 

Här är jag visst på språng någonstans..


 

Med kompisar på kalas ^^


 

Julkortsförsök.. Så.. Vackert XD


 

Någon som känner igen mig? This is me.. För sisådär elva år sedan..


 

Och här är jag väl typ tre och badar..


 

Sjuåring


 

Bollhav på Burger King, tror jag.. Några år sedan ^^


 

I Danmark


 

Haha, jag var ju riktigt söt som liten..


 

Undrar vad jag håller i..


   

Ett år sedan.. Söta lilla jag, haha!


 

Signe som nyfödd.. Söötis!


 

Av Johanna Potter - 5 november 2011 10:41

..Är ni med på det?  


Dag 1: Min favoritbok

______________________________

Jag behöver inte fundera särskilt länge på den frågan, faktiskt. Harry Potter och Halvblodsprinsen, lätt! Den har absolut allting. Framförallt har den humor! Och K'ärlek! Som Harrys monster som får honom vilja förhäxa Dean till en geléklump.. Underbaart! Och sedan Harrys bråk med sig själv, Ron eller Ginny, Ron eller Ginny.. Kort sagt, Halvblodsprinsen äger!


Nu byter jag ämne, men... Hur uttalar ni Ginny? Djinny eller Jinny? Det ska ju vara Djinny, eller Djinnie snarare, så säger de ju i filmerna. Men jag har ändå så mycket lättare för Jinny, det är lättare att säga.



Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Hej. Jag heter Johanna, om du nu skulle bry dig. Något som lugnt är viktigare är att Harry Potter är bäst i hela världen och ingen kan påstå motsatsen för då kommer jag skicka en Bat Bogey-Hexe på den som är dum nog att försöka. Ja. Öh. Det var allt..

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Harry och Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards